Δ' τάξη
2023-24
Οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας, συμμετέχουν ενεργά στα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τον ηλεκτρισμό , με τη βοήθεια της δασκάλας τους συνδεθήκαμε διαθεματικά με το κεφάλαιο ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ του μαθήματος της Φυσικής έτσι με οριζόντια ανάπτυξη του γνωστικού αντικειμένου μελετήσαμε ενδελεχώς τον ηλεκτρισμό, τις εκφάνσεις του, τον τρόπο παραγωγής του καθώς και της διανομής του στα σπίτια μας.
Αντικρούσαμε αναχρονιστικές αντιλήψεις των μαθητών, και εδραιώσαμε την νεοαποκτηθείσα γνώση. Η τεχνολογία ήταν αρωγός μας, όπως και η χρήση εποπτικού υλικού , projector, που διαθέτει το σχολείο μας.. το πηνίο, το ηλεκτρικό κύκλωμα, η χρήση μπαταρίας και καταλήξαμε σε αγωγούς και μονωτές, στο εργαστήρι φυσικών επιστημών! Ακολουθήστε μας!
Ο ηλεκτρισμός δεν είναι δημιούργημα του ανθρώπου.
Ηλεκτρικά φαινόμενα υπάρχουν, όσο υπάρχει και η Γη.
Οι φυσικές καταστροφές...όταν η ζωή μας τίθεται σε κίνδυνο.
2022-23
Φέτος στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων η Δ τάξη εκπονεί το 1ο εργαστήριο στον κύκλο Ευ ζην- ζω καλύτερα ,με τίτλο «Είμαστε ότι τρώμε».
κ. Κικκίμη Κατερίνα
2021-22
Θεματική ενότητα : Ευ Ζην
Υποθεματική : Οδική ασφάλεια
Τίτλος :<<Ο δρόμος και εγώ>>
Εκπαιδευτικοί : Γκόγκας Γεώργιος , Φάκας Γεώργιος
Η παραπάνω δραστηριότητα επιλέχθηκε στη βάση των εργαστηρίων δεξιοτήτων κατόπιν συνεννοήσεως των εκπαιδευτικών και υλοποιήθηκε χάρη στην κοινή προσπάθεια των μαθητών της Δ' τάξης . Οι μαθητές,-τριες προέβησαν σε δράσεις που αφορούσαν εργασίες σε εικονογραφημένα φυλλάδια εργασίας ,ζωγράφισαν πινακίδες σήμανσης του Κ.Ο.Κ. ,έμαθαν να τις ξεχωρίζουν με βάση το σχήμα και το χρώμα τους και γενικά συνεργάστηκαν ομαδικά ,αρμονικά και υποδειγματικά. Επίσης προβλήθηκε video σχετικό με την οδική ασφάλεια. Οι μαθητές,-τριες ασχολήθηκαν με ασκήσεις του αποθεματήριου του Φωτόδεντρου (σταυρόλεξα,ασκήσεις πολλαπλής επιλογής κ.ά.)
Πραγματοποιήθηκε ποδηλασία στο χώρο του σχολείου ,σε << ποδηλατόδρομο>> που οριζόταν από κορίνες και υπήρξε σηματοδότηση στην οποία έπρεπε να συμμορφωθούν οι ποδηλάτες. Αξιοσημείωτο είναι να ειπωθεί πως οι μαθητές,-τριες ρωτήθηκαν και για εικονική τοποθέτηση πινακίδων - σημάτων σε χώρους του σχολείου που σύμφωνα με την κρίση τους δηλώνουν απαγόρευση(π.χ. γραφείο Διευθυντή) ,επικινδυνότητα(π.χ. κατέβασμα σκάλας)κ.τ.λ.
Η κριτική σκέψη των παιδιών σε ό,τι έχει σχέση με την ασφαλή κυκλοφορία τους,είτε πεζοί είτε σαν ποδηλάτες ή εποχούμενοι διευρύνθηκε χάρη στη δική τους προσπάθεια καθώς και στις σωστές υποδείξεις και αρωγή των δασκάλων τους και γενικά όλων των συναδέλφων βάσει πάντα της εξειδίκευσής τους.